Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: بیش از 1 میلیون و 700 هزار تردد در روز 27 اسفند ماه در راه های استان البرز ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 9 درصدی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مهرداد جهانی روز سه شنبه گفت: از دو روز گذشته جاده های استان دارای ترافیک پرحجم و تردد بالای خودروها بوده اند به گونه ای که در روز 27 اسفند 1 میلیون و 711 هزار و 486 تردد در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی افزود: متوسط تردد ساعتی در استان البرز در این روز 1827 تردد و متوسط سرعت وسایل نقلیه 66 کیلومتر در ساعت بوده است.   جهانی اظهار داشت: 17 سامانه ثبت تخلف فعال در  استان نیز تعداد 474 تخلف رانندگی را در این روز ثبت کرده اند که این آمار خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 58 درصدی برخوردار است و نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان است.   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه در روز 27 اسفند 8161 تماس با سامانه 141 استان برقرار شده است، به مسافران نوروزی توصیه کرد، قبل از سفر با تماس با سامانه 141 از وضعیت راه ها و شرایط جوی مسیر سفر خود مطلع شده و با برنامه ریزی مناسب، سفری ایمن داشته باشند.           انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد