Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:19:49 GMT

حوادث چهارشنبه آخر سال در کاشمر پنج مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۶۰۸

حوادث چهارشنبه آخر سال در کاشمر پنج مصدوم داشت

دکتر مجتبی قائمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد سه نفر دچار سوختگی سطحی و 2 نفر دچار بریدگی شدند.
وی با بیان اینکه چهار نفر از مصدومان مرد و یک نفر زن بوده‌ است اظهار داشت: شب گذشته 11 آمبولانس در حال آماده باش کامل بودند.
مدیر آتش نشانی کاشمر نیز از ثبت 14 فقره تماس و 15 فقره امداد رسانی در شب گذشته خبر داد و گفت: 2 فقره از این حوادث مربوط به آتش زدن سطل زباله و سایر موارد نیز مربوط به آتش زدن لاستیک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'امیر نژادرحیم' افزود: در شب گذشته دو ایستگاه آتش ‌نشانی با 24 نفر در حال آماده باش کامل بودند.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی زباله مشهد مصدوم کاشمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه