Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:02:42 GMT

رزمی کار ارومیه ای سرمربی تیم ملی کاراته سریلانکا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۲۲۳

رزمی کار ارومیه ای سرمربی تیم ملی کاراته سریلانکا شد

ارومیه - ایرنا - «مهدی کریمی» مربی بین المللی ارومیه ای و عضو سابق تیم ملی ایران با عقد قراردادی 2 ساله هدایت تیم ملی کاراته سریلانکا را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کاراته کشور، مهدی کریمی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: بعد از ارسال دعوت نامه رسمی از طرف کشور سریلانکا و با هماهنگی فدراسیون، هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را به مدت 2 سال بر عهده گرفتم و در حال حاضر این تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش از این به مدت 2 سال در یکی از تیم های باشگاهی کشور جمهوری آذربایجان حضور داشتم و با تمرین در کنار «رافائل آقایف» قهرمان جهان، تجربیات خوبی کسب کردم و امیدوارم حالا با حضور در سریلانکا نماینده خوبی از سوی کشورم باشم.
به گزارش ایرنا مهدی کریمی مدارک مربیگری درجه 2 ملی، داوری RB و دان چهار فدراسیون کاراته را در کارنامه ورزشی خود دارد و مدال های متعددی را در رقابت های بین المللی کسب کرده است.
کریمی بازیکن سابق تیم ملی کاراته ایران بوده و عنوان قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان را در کارنامه ورزشی دارد.
پیشتر «رضا میدان رو» مربی ارومیه ای کاراته در ترکیب کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی اندونزی حضور داشت.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی طی پنج سال مستمر با میزبانی مسابقات کاراته بین المللی جام صلح و دوستی در ارومیه پیشرفت قابل قبولی در رده های پایه داشته است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مربي كاراته اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد