Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره شهردار پس از کش و قوس‌های فراوان «حقوق معوقات، عیدی و پاداش» کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت شد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کارگران شهرداری سنندج چند ماه بود که هیچ حقوقی نگرفته بودند و همچنان چشم‌انتظار دریافت حق قانونی خود بودند که بالاخره شهردار پس از کش و قوس‌های فراوان، در این آستانه سال نو حقوق معوقات آنان را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج از پرداخت تمامی حقوق معوقات، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری خبر داد و اظهار داشت: خوشبخاته توانستیم نسبت به تسویه حساب سال‌جاری اقدام کنیم.

وی گفت: امسال بواسطه تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی یکی از سخت‌ترین سال‌ها از لحاظ منابع مالی برای شهرداری‌های کل کشور بود.

شهردار سنندج معتقد است که اکثر شهرداری‌های کشور به‌دلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران با مشکل مواجه‌اند و این شهرداری نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی می‌گوید: عدم پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بعنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهرداری بود چراکه از این لحاظ در اذهان عمومی بسیار تحت فشار بودیم.

تجمع کارگران شهرداری مریوان در اعتراض به عدم پرداخت 9 ماه حقوق امسالکارگران شهرداری سرآبله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه خود تجمع کردندتجمع کارگران شهرداری مهران در اعتراض به عدم پرداخت 4 ماه حقوق

صیدی خاطرنشان کرده که سال گذشته هم در اسفندماه دو ماه حقوق پرسنل پرداخت نشده بود اما خوشبختانه توانستیم با تلاش شبانه‌روزی نسبت به تسویه حقوق و مزایای نیروهای شهرداری اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: تنها مبالغی نظیر نه روز مانده مرخصی، حق لباس و بن گارگری نیروهای شرکتی پرداخت نشده که در سال آینده این مبلغ هم به نیروهای خدوم و زحمتکش شرکتی پرداخت خواهد شد.

شهردار سنندج ضمن عذرخواهی از تمام کارکنان و کارگران شهرداری بخاطر عدم بموقع پرداخت حقوق گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم با کسب درآمد نسبت به پرداخت به‌موقع حقوق اقدام کنیم.

صیدی از تمام مسولان اجرایی استان که آنان را در پرداخت حقوق کارکنان یاری کردند، قدردانی کرد و از شهروندان هم خواست که در راستای حمایت از این نهاد مردمی و توسعه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر با پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌ها و اداره شهر یاری کنند.

انتهای پیام/ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد