Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیرمومنان (ع) در هربابی مناقب وفضایلی دارد که وصف ناشدنی است. در مورد علم حضرت ،حدیث پیامبر را شنیده ایم:« انا مدینه العلم وعلی بابها» ؛من شهر علمم وعلی دروازه ی آن است.

گروه فرهنگی میزان ، در کتاب انسان آسمان در رابطه با امام علی علیه السلام از زبان امام موسی صدر می خوانیم:

امیر المومنان(ع) این گونه خلق شد واین گونه رسالت خود را ادا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلادش در کعبه وشهادتش در مسجد بود. زندگی او سرشار بود از فعالیت وخیر وتلاش وفضیلت ، وما هرچه بگوییم نمی توانیم گوشه ای از عظمت او را بیان کنیم. چه بگوییم درباره ی مردی که به گفته ی ابن ابی الحدید،دوستانش از ترس،فضایل او را پنهان کردند ودشمنانش از روی حسد.

امیرمومنان (ع) در هربابی مناقب وفضایلی دارد که وصف ناشدنی است. در مورد علم حضرت ،حدیث پیامبر را شنیده ایم:« انا مدینه العلم وعلی بابها» ؛من شهر علمم وعلی دروازه ی آن است. درباب عدالت وپایداری وقضاوت عادلانه اش، پیامبر(ص) می فرماید داناترین شما در قضاوت علی است وفرموده است که من ترازوی اعمالم  وعلی شاهین آن ترازوهاست. در زمینه ی حکمت، خطبه ها وتعالیم او سرشار است از فضیلت وعلم؛ در باب شجاعت او سخن بسیار است.در باب وجود وکرم او، دشمنش می گوید اگر دو خانه داشته باشد ، یکی پر از طلا و دیگری پر از کاه ، طلاها را پیش از کاه ها  در راه خدا بذل می کند.

انسان وقتی در مقابل عظمت امیرالمومنان(ع) قرار می گیرد. از تحیر نمی داند چه بگوید ،یکی از خلفای معاصر حضرت می گوید: اگر آب دریاها مرکب شود ودرختان قلم وانسان ها نویسنده وجنیان حسابگر، فضایل تو را، ای ابو الحسن نمی توانند به شمار آورند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام موسی صدر امیرالمومنان انسان آسمان 13 رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پژو پارس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!