Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:14:46 GMT

6 قایق برای کمک به شهروندان گنبد به کار گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۸۲۵

6 قایق برای کمک به شهروندان گنبد به کار گرفته شد

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس اعلام کرد: با ورود آب به بخش هایی از مناطق شمالی شهر گنبدکاووس، از جمله حد فاصل پل آخوند آباد تا برج قابوس، 6 فروند قایق برای کمک و امداد در سطح شهر توسط هلال احمر و همکاری بخش خصوصی به کار گرفته شد.

علی اصغر نودهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای کمک و رساندن آذوقه و آب شرب سالم به ساکنان منازل شمال شهر که در محاصره آب قرار دارند، 6 فروند دستگاه قایق امدادی و شخصی تهیه و به کارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای تسریع در امر امداد رسانی و جابجایی اقلام مورد نیاز، دو فروند قایق دیگر نیز با هماهنگی های صورت گرفته در حال انتقال به شهر گنبد می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تردد در مناطق آب گرفته شهر گنبد به کندی انجام و با مشکل روبرو شده است و مردم منتظر فروکش کردن آب و عقب نشینی آن هستند تا دوباره به کار و فعالیت خود بپردازند.
براساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا، قسمت شمالی شهر گنبدکاووس حدفاصل پل آخوند آباد تا مقابل برج قابوس و برخی دیگر از مناطق حاشیه رودخانه گرگانرود چار آبگرفتگی شدید شده و برای کمک به ساکنان این مناطق، امدادگران هلال احمر با قایق وارد عمل شده اند.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گنبدكاووس سيل امدادرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی دریافت گزارشى مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران با حضور به موقع در اين عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

وی در ادامه گفت: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • حوزه انتخابیه گنبد کاووس
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند