Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:49:00 GMT

6 قایق برای کمک به شهروندان گنبد به کار گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۸۹۰

6 قایق برای کمک به شهروندان گنبد به کار گرفته شد

علی اصغر نودهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای کمک و رساندن آذوقه و آب شرب سالم به ساکنان منازل شمال شهر که در محاصره آب قرار دارند، 6 فروند دستگاه قایق امدادی و شخصی تهیه و به کارگیری شده است.
وی افزود: برای تسریع در امر امداد رسانی و جابجایی اقلام مورد نیاز، دو فروند قایق دیگر نیز با هماهنگی های صورت گرفته در حال انتقال به شهر گنبد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ایرنا، تردد در مناطق آب گرفته شهر گنبد به کندی انجام و با مشکل روبرو شده است و مردم منتظر فروکش کردن آب و عقب نشینی آن هستند تا دوباره به کار و فعالیت خود بپردازند.
براساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا، قسمت شمالی شهر گنبدکاووس حدفاصل پل آخوند آباد تا مقابل برج قابوس و برخی دیگر از مناطق حاشیه رودخانه گرگانرود چار آبگرفتگی شدید شده و برای کمک به ساکنان این مناطق، امدادگران هلال احمر با قایق وارد عمل شده اند.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برج هلال احمر کمک گنبد قایق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074083 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان