Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:32:29 GMT

سیل در گلستان جان دو نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۰۳۲

سیل در گلستان جان دو نفر را گرفت

گرگان - ایرنا - وقوع سیلاب و تخریب چند ساختمان در شرق استان گلستان دو کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت.

مجتبی جمالی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان امروز چهارشنبه در گفتگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر جزییات بیشتر را به فرصت مناسب تری و پس از رسیدگی به اوضاع سیل زدگان موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین پیوند سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت: سیلاب باعث ریزش یک ساختمان در منطقه دوزین شهرستان مینودشت شد که بر اثر آن پدر و دو عضو یک خانواده در زیر آوار گرفتار شدند.
علیرضا کمال غریبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا رسیدن نیروهای امداد و نجات و فراهم کردن مسیر دسترسی به افراد گرفتار یک کودک پنج ساله این خانواده در زیر آوار جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: پدر و عضو دیگر خانواده توسط نیروهای هلال احمر و فوریتهای پزشکی به نزدیکترین مرکز درمانی در مینودشت منتقل شدند.
وی اظهار داشت: یک کودک دیگر نیز بر اثر ریزش ساختمان ناشی از سیلاب در شهرستان کلاله جان باخت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان همچنین گفت: سه مادر باردار در روستاهای توابع شهرستان های آزادشهر و مراوه تپه که در پشت برف و ریزش کوه گرفتار شده بودند؛ با تلاش ماموران امدادی نجات یافته و فرزندان خود را نیز در سلامت به دنیا آوردند.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر سیلاب در شرق گلستان فروکش کرده اما طغیان رودخانه و جریان آب به سمت شهرستانهای شمال غربی استان و بوِیژه آق قلا در حرکت است و همچنان تهدید محسوب می شود.
طی دو روز گذشته در برخی نقاط استان گلستان افزون بر 200 میلی متر باران و در مناطق کوهستانی تا یک متر برف باریده است.
3014/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث فوت در سيلاب گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد