Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:28:30 GMT

گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۲۱۴

گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی آنر 10i با دوربین اصلی سه‌گانه هفته گذشته رونمایی شد و اکنون در بازار روسیه عرضه شده است. با وجود اینکه این گوشی شباهت زیادی به آنر 10 Lite دارد باید گفت که این دو دستگاه یکسان نیستند و تفاوت‌هایی با هم دارند که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین و بزرگ‌ترین تفاوت این دو گوشی در دوربین‌های اصلی آن‌ها است. همان طور که پیشتر گفتیم آنر 10i دارای یک دوربین سه‌گانه است و این به معنی آن است که این گوشی دارای یک سنسور بیشتر برای دوربین اصلی خود است. البته هر دوی این گوشی‌ها از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی f / ۱.۸، یک سنسور واید انگل ۸ مگاپیکسلی f / ۲.۴ و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این دستگاه مانند Honor 10 Lite از پردازنده Kirin 710 پشتیبانی می‌کند، اما با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است که شما نمی‌توانید این مشخصات را در Honor 10 Lite پیدا کنید. به غیر از این مسئله این دو گوشی اساسا یکسان هستند. با همان صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۹ پای که با EMUI 9 همراهی می‌شود. ابعاد آن‌ها نیز کاملا یکسان است البته آنر 10i دو گرم بیشتر وزن دارد. احتمالا این وزن اضافه به خاطر سنسور بیشتری است که در دوربین این گوشی استفاده شده است.

قیمت این دستگاه در بازار روسیه تا کنون اعلام نشده است، اما رسانه‌های محلی انتظار دارند که Honor 10i حداقل ۱۹۹۹۰ روبل روسیه قیمت داشته باشد که چیزی در حدود ۳۱۰ دلار یا ۲۷۴ یورو است. امیدواریم این گوشی به زودی در کشور‌های بیشتری معرفی شده و به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات

انتهای پیام/

گوشی نسل جدید آنر معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری آنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر