Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران تاکید کرد: سفره نوروز برای شادی و امید به همه مردم است و سوء استفاده از این سفره به هر بهانه ای، عملی نا بخشودنی است و با آن برخورد جدی می شود.

یدالله ملکی روز چهارشنبه با حضوردر ستاد تسهیلات سفر نوروزی گفت: در حال حاضر 300 بازرس اداره کل صنعت ، معدن و تجارت به صورت شبانه روزی و مستمر تا پایان نوروز بازار مازندران را نظارت می کنند و با کوچک ترین تخلفی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : کمیته تنظیم بازار در حال برگزاری گشت های مشترک با همکاری دستگاه های مرتبط برای ایام نوروز است که این گشت ها شامل تمامی صنف و کسب و کار می باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد که برای تنظیم بازار نوروزی600 تن سیب و 500 تن پرتقال در سراسر استان در حال توزیع است.
ملکی با بیان اینکه طرح نوروزی ستاد تنظیم بازار در 2 بخش از 6 اسفند تا 25 اسفند و از 26 اسفند تا 16 فروردین 98 اجرایی خواهد شد، افزود: دراین مدت بازرسی هاو اعلام گزارشات به صورت مستمر ادامه دارد.
وی همچنین از توزیع بیش از سه هزارتن گوشت برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: ازاین میزان 245 تن گوشت قرمز و 2 هزار و 539 تن گوشت مرغ از ابتدای طرح توزیع شد.
مدیرکل تعزیات حکومتی همچنین از توزیع شکر با نرخ تنظیم بازار دراستان خبر داد و تاکید کرد: واحدهای دولتی و غیردولتی هر مقدار شکر نیاز داشته باشند تامین می کنیم.
ملکی اظهار کرد: هدف تسهیل در بازار شب عید و حمایت از اقشار ضعیف و کاسبان منصف و قانون مند است و با متخلفان اقتصادی وکاسب نماهای سودجو به شدت برخورد کنیم.
وی همچنین افزود: در بازرسی های انجام شده، علاوه بر جریمه به نفع دولت، به نفع اشخاص حقیقی و مشتریان هم جریمه صادر می کنیم.
مدیرکل تعزیات حکومتی مازندارن اعلام کرد که تلفن 135 و 124 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است.
7335/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعزيرات نوروز 98 مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه