Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌نامه نوروزی گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم با موضوع بازخوانی مهمترین حوادث و حواشی سیاسی سال ۹۷ و مناسبت‌های نوروز از فردا منتشر می‌شود. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت نوروز 98 و فرارسیدن سال جدید، ویژه‌نامه نوروزی گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم از فردا و تا پایان تعطیلات عید منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها و گفت‌وگوهای این ویژه‌نامه در رابطه با حوادث سیاسی سال 97 و مناسبت‌های نوروزی سال 98 در حوزه‌های رهبری، دولت، مجلس، دفاعی، احزاب و تاریخ انقلاب است.

در این ویژه‌نامه به بازخوانی مهمترین بیانات امام خامنه‌ای در سال 97 و عملکرد رئیس جمهور، دولت و مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت پرداخته شده است. همچنین در این ویژه‌نامه نگاهی به حوادث سیاسی، امنیتی و نظامی در سالی که گذشت انداخته و به بررسی عملکرد احزاب و شخصیت‌های سیاسی و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه پرداخته شده است. دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران که آخرین آن زیردریایی فاتح بود نیز در ویژه‌نامه نوروزی سال 98 بررسی شده است و گریزی به متوفیان سال 98 از جمله آیت الله شاهرودی و آیت الله مومن زده شده است.

گفت‌وگو با جواد منصوری و تیسمار کرمعلی شجاعی درباره آیت الله منتظری و ارتش شاهنشاهی نیز از ویژه‌های این ویژه‌نامه است. ضمن اینکه به بازخوانی حادثه حمله رژه روز 31 شهریور در اهواز و حمله به مدرسه فیضیه در سال 42 و روایت شاهدان عینی و عزل آیت الله منتظری در سال 67 پرداخته‌ شده است. در روز یک فروردین نیز گزارشی در مورد مدرسه‌ای که طلبه‌های آن قضایی و امنیتی شدند، منتشر خواهد شد.

از امروز نخستین گزارش این ویژه‌نامه منتشر می‌شود و تا روز شانزدهم فروردین 98 با گزارش‌ها و گفت‌وگوهای ما همراه باشید. هر روز 2 مطلب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در قالب این ویژه‌نامه منتشر و به شما مخاطبان عرضه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم سال نو را به شما تبریک عرض می‌کند و سالی خوش همراه با موفقیت را برای شما آرزومند است.

انتهای پیام/

R1360/P/S1/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم

محمد مهاجری فیلمی از اظهارات وزیر اقتصاد دولت سیزدهم پیش از تکیه زدن بر این جایگاه را منتشر کرده است.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به فیلم منتشر شده از صحبت های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد که گفته بود: یکسری نارضایتی های مقطعی در اقتصاد وجود دارد که با روی کار آمدن دولت فعال و برنامه‌ریز و با یک حرکت علمی و جهادی بزرگ تا شش ماه قابل رفع است، نوشت:

مطالب بالا را آقای احسان خاندوزی، چندهفته قبل از آنکه از سوی آقای رئیسی به سمت وزارت اقتصاد منصوب شود، سروده است!

بیان این جملات، از سه حال خارج نیست:

۱- بازی سیاسی به نمایندگی از جناحی که الان از بانیان وضع موجود است

۲- توهم

۳- تحلیل و پیش بینی نادرست

هریک از این سه، دلیل بر تصمیم رئیس جمهور برای برکناری اش نیست؟

اگر می بینید کنار گذاشته نمی شود، علتش را در سود کسانی ببینید که اجازه تصمیم درست به رئیس جمهور نمی دهند.

فیلم کامل صحبت های خاندوزی را در ادامه ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو