Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:27:27 GMT

31 هزار و 865 نفر در مساجد خراسان رضوی معتکف شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۷۴۱

31 هزار و 865 نفر در مساجد خراسان رضوی معتکف شدند

حجت الاسلام علی بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 24 هزار و 507 نفر زن و هفت هزار و 358 نفر مرد هستند.
وی اظهار داشت: از کل شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف امسال در این استان 16 هزار و 350 نفر شامل 12 هزار و 500 زن و سه هزار و 850 مرد در 126 مسجد شهرستان مشهد معتکف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تعداد شرکت کنندگان این استان در مراسم اعتکاف نسبت به سال گذشته که 40 هزار و 838 نفر بود، به دلیل مقارن شدن با ایام پایانی سال و عید نوروز کاهش یافته با این حال تعداد بانوان شرکت کننده در این آیین نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
حجت الاسلام بخشی افزود: بانوان همواره بیشترین تعداد شرکت کننده در مراسم اعتکاف را تشکیل می دهند که پارسال 12 هزار زن از این استان در این مراسم شرکت کردند که تعداد آنان امسال 500 نفر بیشتر از سال گذشته می باشد.
وی اظهار داشت: آیین اعتکاف که از بامداد امروز در مساجد استان آغاز شده است تا اذان مغرب و عشای 15 رجب المرجب مقارن با دوم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خراسان رضوی عید نوروز مسجد مشهد مساجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم روز معلم در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با گرامیداشت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی آباده در اردوگاه میثاق این شهر از مقام معلم تجلیل کردند. قرائت زیارت خاصه امام رضا،  اهدای گل و لوح تقدیر به معلمان از برنامه‌های این مراسم بود.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد