Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی نیا با تاکید بر توجه به تقویت مرزهای کشور در سال ۹۸ گفت: توجه به معیشت و تقویت وحدت باید در سال جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.

«جهانبخش محبی نیا» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد مهمترین اولویت های سال 98 گفت: توجه جدی و نه شعاری به معیشت مردم ،حل مشکلات اقتصادی مردم  و کمک به اشتغال جوانان باید در سال جدید مدنظر مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور در سال 98 در شرایط حساس و سختی به سر خواهد برد، اظهار داشت: استقبال از وحدت به معنای واقعی،اصحاب انقلاب و آنهایی که در اردوگاههای راست و چپ و غیر ازاین اردوگاهها می گنجنداز نعمات حاکمیتی بهره مند شوند ،آرامش و آزادی داشته باشند.

 

وی با تاکید بر توجه به مرزهای کشور بیان کرد: باید در مرزها مراقبت جدی داشته باشیم که شاهد بعضی ازاتفاقات نامیمونی که توسط دشمنان و ضدانقلاب در سال 97 به وقوع پیوست دیگر نباشیم.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: متاسفانه تورم موجود کمر مردم وقشر ضعیف و حقوق بگیر را شکسته است قدرت خرید مردم نصف شده است و برخی از خانواده ها حتی توانایی حداقل های معیشتی خود را ندارند.

 

وی با تاکید بر همراهی قوای سه گانه و ارکان حاکمیت در تمامی ابعاد و زمینه ها در سال 98  بیان کرد: دولت، مجلس و حاکمیت باید حل این مشکلات را جز اهداف مشترک شان قرار دهند. هرکس به هر میزان کم بیاورد نااهل است.

 

محبی نیا گفت: مجلس آمادگی همراهی وهمراهی با دولت در سال جدید را دارد اما فراختر از وظایف قوا یک وظیفه نهادی فراگیر نیز وجود دارد که همه باید به آن نیز توجه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما شرایط بدتر از این شرایط را نیز در 8 سال جنگ تحمیلی و بعد از آن در تحریم های یکجانبه آمریکا و دولت های غربی پشت سر گذاشتیم و رمز موفقیت مان در آن شرایط وحدت و همدلی، همت و تلاش مردم و مسئولان و همچنین مقاومت بود و در شرایط فعلی نیز باید با تکیه بر این موارد از این شرایط سخت عبور کنیم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان چهارشنبه سوری ایام نوروز خبرگزاری عید نوروز محمد جواد ظریف دیدار با مراجع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل محبی نیا وحدت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم