Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:06:01 GMT

ترافیک در محور قم - تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۰۶۵

ترافیک در محور قم - تهران سنگین است

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرهنگ مختار پناهی،رئیس پلیس راه استان قم به تشریح وضع ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان پرداخت و گفت:با توجه به پایان سال در آزادراه قم – تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.


وی افزود: تردد در محور قم - کاشان و قم - سلفچگان پر حجم و روان است.


رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا کنون ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ فوتی در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است به رانندگان توصیه کرد که ضمن بستن کمربند ایمنی و رعایت فاصله طولی از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد وقوع تصادفات ناگوار نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان