Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاها قاسمی مسئول مرکز فوریت های پزشکی بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،از آغاز به کار ایستگاه های امداد سلامت نوروزی این شهرستان خبرداد و گفت: اجرای این طرح تا تاریخ پانزدهم فروردین ادامه دارد.

وی افزود: طرح سلامت نوروزی با راه اندازی چادر سلامت در جاده بوکان _میاندوآب (مرکز سیمینه ) جهت ارائه خدمات درمانی سرپایی و اورژانسی به مسافرین نوروزی کلیک خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی با بیان اینکه در محور بوکان شاهین دژ (مرکز جوانمرد ) نیز صبح و عصر همکاران برای ارائه خدمات لازم در محل مرکز مستقر هستند، اظهار داشت : در ایام نوروز سال گذشته ، به ۳۰۰ مسافر و مهمان نوروزی در ایستگاه های امداد سلامت بوکان خدمات ارائه شد.

اقدامات درمانی شامل کنترل فشار خون ، قند ، مشاوره پزشکی و انتقال بیماران اورژانسی جزو خدماتی است که توسط همکاران فوریتهای پزشکی در صبح و عصر در ایستگاههای امداد سلامت ارائه خواهد شد .

مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان بوکان در پایان تصریح کرد: آرزوی سفری بی خطر و سلامت را برای همه هموطنان عزیز داریم و توصیه می کنیم که در سایه ایجاد آرامش روانی رانندگان در جاده ها سفری آرام در کنار هم داشته باشیم.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

آغاز به کار ایستگاه های امداد سلامت نوروزی مرکز فوریت های پزشکی بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید