Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:07:06 GMT

فرمانده ناجا حلول سال نو را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۲۸۹

فرمانده ناجا حلول سال نو را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار اشتری به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

سال۱۳۹۷ با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به تاریخ پیوست؛ اما از آنجا که براساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده، امری عالمانه و پسندیده است؛ لذا نیروی‌انتظامی تلاش می‌کند مبتنی‌ بر این اصل راهبردی از دستمایه‌ها و تجربیات خود در سالی که گذشت، برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی، بهره‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی‌ انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افتخار دارد با الهام از آموزه‌های مکتبی، تمسک به ائمه‌اطهار(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راستای تأمین نظم، امنیت و ایجاد آرامش در جای‌جای ایران عزیز و همچنین تلاش برای رسیدن به «پلیس تراز انقلاب‌ اسلامی»، در تمامی عرصه‌های مأموریتی اعم از مرزبانی، آمدوشد در شهرها، کنترل راه‌ها و جاده‌ها، ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و... که در سایه‌سار تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه مأموران خدوم نیروی‌انتظامی، برگ زرینی بر دفتر عملکرد خود افزوده و ایفای نقش کند.

 زهی سعادت آغاز بهار طبیعت و ورود به سال۱۳۹۸ که با میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، اسوه آزادمردان جهان و الگوی بزرگ انسانیت و معنویت مقارن شد. با تمام وجود ارج ‌می‌نهیم؛ همه کسانی را که خالصانه و با ایمان قلبی برای تعالی، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی مجاهدانه تلاش نموده‌اند و در رأس آن‌ها، به مقام شامخ شهدای گرانقدر ازجمله شهدای نظم و امنیت، درود و رحمت می‌فرستیم.

 اینجانب، به مصداق « و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب قدردانی خود را به خانواده معزز شهدا،آحاد همکاران، همرزمان و خانواده‌های صبور و مکرم‌شان ابلاغ و برای استمرار خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بصیر و قدرشناس‌ در سال جدید با عمل به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» آرزوی موفقیت بیش از گذشته می‌نمایم؛ رجاء واثق دارم آینده‌ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان، رقم خواهد خورد. پیروزی غرورآفرین ملت ولایی و غیور ایران اسلامی در جشن ۴۰‌سالگی انقلاب‌اسلامی و شکست مفتضحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش بر آب شدن توطئه‌ها و خدعه‌های شوم آن‌ها تنها با قدرت لایزال الهی، عنایت بقیه‌الله الاعظم(عج)، هدایت‌های داهیانه، مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، صبر و استقامت ملت عزیز ایران، آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح و نقش همه‌جانبه نیروی‌انتظامی در تأمین امنیت عمومی کشور محقق گردید.

از درگاه ایزد منان، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای مردم عزیزمان، همه همرزمانم و خانواده‌های ارجمندشان وخانواده‌های معزز شهدا همراه با استمرار توفیق در انجام خدمات شایسته‌تر از گذشته به کشور عزیزمان را آرزومندم».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار اشتری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند