Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظام پزشکی اراک گفت: قصور بانوی دندانپزشک اراکی در 2 پرونده روناک و امیرعلی تایید و کیفرخواست برای آنها صادر شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: یکی از پرونده‌ها مربوط به "روناک" سه ساله است که بر اثر قصور این دندانپزشک، جان خود را از دست داده و این پرونده با حساسیت ویژه یک تیم کارشناسی هفت نفره بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قصور پزشک در این پرونده تایید و کیفر خواست آن صادر و به دادگاه بدوی ارجاع شده که این دادگاه نیز در چند هفته اخیر پرونده را با کار کارشناسی رسیدگی و حکم بر محکومیت دندانپزشک صادر کرده و رای آن به زودی به طرفین ابلاغ می شود و طرفین می توانند نسبت به این حکم اعتراض کنند.

دادستان نظام پزشکی اراک ادامه داد: پرونده دوم مرب"امیرعلی" کودک دیگر است که بر اثر قصور این پزشک مدتی را در کما بوده و دچار آسیب جدی شده است.

محمدی اظهار داشت: کارشناسی این پرونده نیز در دادسرا تمام شده و قصور پزشک تایید و کیفر خواست آن صادر اما هنوز رای دادگاه بدوی برای این پرونده صادر نشده است.

وی بیان کرد: در هر 2 پرونده قصور پزشک از سوی دادسرا اعلام و کیفر خواست صادر شده که پرونده روناک در دادگاه بدوی تایید شده و محکومیت برای پزشک صادر شده اما تایید دادگاه پرونده دوم اعلام نشده است.

دادستان نظام پزشکی اراک افزود: محکومیت دندانپزشک اراکی محرومیت از کار اعلام شده اما چون هنوز به امضای همه نرسیده نمی‌توان این محکومیت را اعلام کرد و حکمی که در این دادگاه داده شود قابل تجدید نظر است.

قصور یک بانوی دندانپزشک اراکی امسال روناک را در آستانه تولد سه سالگی به دست مرگ سپرد و در بهمن ماه امسال نیز امیرعلی را به کما برد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پزشک دادسرا کارشناسی مرگ نظام پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان