Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ دستگاه اتوبوس جدید همزمان با سالروز ولایت امام علی(ع) با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم اضافه شد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بهره‌برداری از 40 دستگاه اتوبوس شهری جدید در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم با حضور معاون حمل و نقل شهرداری قم و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم 40 دستگاه اتوبوس جدید و بدون آلایندگی با اعتباری بالغ‌بر 600 میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی قم واگذار شد.

روزانه 150 هزار خودرو وارد شهر قم می‌شود30 اکیپ اورژانس و 16 پایگاه هلال‌احمر قم در ایام نوروز در حالت آماده‌باش قرار گرفتندتورهای عمومی و تخصصی "قم‌گردی" در ایام نوروز در قم برگزار می‌شود

مناسب‌سازی ویژه برای معلولان و سالمندان در کنار عدم آلایندگی از ویژگی‌های این اتوبوس‌ها جدید واگذارشده به اتوبوسرانی قم است.

قرار است تا پایان شهریورماه 64 دستگاه اتوبوس دیگر و در مجموع 104 دستگاه اتوبوس یورو 4 به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم اضافه و طول عمر این ناوگان به زیر 5 سال برسد.

گفتنی است بیش از 35 دستگاه اتوبوس هم پس از اورهال(آماده‌سازی مجدد) تا پایان شهریورماه به چرخه اتوبوسرانی قم افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود