Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حضور حجه الاسلام والمسلمین رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها، رشیدی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران، فرزادی مدیر مجتمع، جمعی از خیرین، ورزشکاران و پهلوانان و مسئولین اداره کل زندان‌های استان و مجتمع، گود زورخانه قاسم بن الحسن (ع) ۳ مجتمع افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با حضور حجه الاسلام والمسلمین رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها، رشیدی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران، فرزادی مدیر مجتمع، جمعی از خیرین، ورزشکاران و پهلوانان و مسئولین اداره کل زندان‌های استان و مجتمع، گود زورخانه قاسم بن الحسن (ع) ۳ مجتمع افتتاح شد.


در ابتدا رشیدی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان؛ ضمن خوشامد گویی و تشکر از خیرین و نیکوکاران در تجهیز و ساخت گود زورخانه قاسم بن الحسن (ع) ۳ مجتمع، با اشاره به ماندگاری نام نیک برای این خیرین، از احسان این افراد در کمک به همنوعان قدردانی نمود.


در ادامه مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در سخنانی از همت جدی خیرین در توجه به زندان و ساخت و تجهیز زورخانه مجتمع قدردانی نمود و با اشاره به بداخلاقی و گرایش‌های مادی عصر جدید، توجه به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را حلقه مفقوده و نیاز مبرم این دوره دانست و افزود: کلیه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در سازمان زندان‌ها در جهت عدم بازگشت زندانی به زندان برنامه ریزی شده است و در این جهت تربیت بدنی و ورزش، تربیت انسان از طریق فعالیت‌های بدنی تعریف شده است به همین جهت ورزشی دارای اهمیت است که فرد را به سمت و سوی اخلاق گرایش دهد و باعث تغییر تفکر شود لذا در بین ورزش‌ها تنها ورزش باستانی طلایه دار این امر است.

حجه الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: در بقیه رشته‌های ورزشی مانند فوتسال و والیبال و … گرچه به امر فعالیت بدنی تاکید شده، ولی مباحث اخلاقی کمتر مطرح است و در اهمیت مبحث ورزش زورخانه‌ای برای سازمان زندان‌ها همین بس که در کلیه رشته‌های ورزشی رقابت مددجویان در سطح زندان‌ها استان می‌باشد، ولی در مبحث ورزش باستانی و زورخانه‌های برای سومین سال پیاپی این مسابقات را در سطح زندان‌های سراسر کشور برگزار می‌کنیم چرا که زورخانه، ذکر خانه است و در آن جزء نام خدا و ائمه اطهار (ع) ذکر دیگری بر زبان ورزشکاران جاری نیست.


در ادامه این مراسم گروهی از ورزشکاران باستانی به اجرای نمایش گروهی و فردی پرداختند و از خیرین و ورزشکاران با اهدای شال قهرمانی و پهلوانی تجلیل شد.


لازم به ذکر است گود زورخانه ۱ و ۲ سنوات گذشته در ندامتگاه مرکزی کرمانشاه و بازداشتگاه اوین با سیاست گذاری‌های سازمان زندان‌های کشور و همت خیرین افتتاح و آغاز به کار نموده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندانها ندامتگاه مرکزی بازداشتگاه اوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال