Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:36:04 GMT

ترافیک پرحجم در ۲۲محور مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۲۹۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در ساعات پایانی سال ۹۷تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد:‌ طبق آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کرج – چالوس، هراز، محور کیاسر-سمنان استان مازندران، محورهای خلخال-اسالم، رضی-گرمی، اردبیل-آستارا و گردنه حیران استان اردبیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش پراکنده باران نیز در اغلب محور های استان مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

وی در ادامه نیز از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی و محور خلخال به اسالم و گردنه حیران استان اردبیل خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از گچسر تا دهانه جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله، مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های تونل وانا و سه راهی لاسم و مسیر جنوب به شمال محور رودبار-منجیل نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ترافیک در محور های تهران-قم و قم-سلفچگان استان قم و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان است، افزود: ترافیک در محورهای سبزوار-مشهد، تربت حیدریه- مشهد و قوچان-مشهد استان خراسان رضوی، محورهای کاشان-اصفهان و اصفهان-شیراز استان اصفهان، محورهای مریوان - سنندج و بانه- سقز استان کردستان، محورهای اهواز- سوسنگرد و اهواز- خرمشهر استان خوزستان، محورهای قزوین-رشت و قزوین- زنجان و کرج-قزوین استان قزوین، محورهای شیراز - اصفهان و شیراز-کازرون استان فارس و محورهای همدان-کرمانشاه و همدان -تهران استان همدان پر حجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی را آرام و روان اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس راهور کنترل ترافیک وضعیت جاده ها ترافیک پرحجم بارندگی مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی