Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:12:43 GMT

هوای اصفهان 2 تا سه درجه سانتی گراد گرم می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۸۳۴

هوای اصفهان 2 تا سه درجه سانتی گراد گرم می شود

اصفهان- ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از گرم تر شدن 2 تا سه درجه ای هوای این استان در 24 ساعت آینده خبر داد.

دمای هوای اصفهان در روز چهارشنبه 15 درجه سانتی گراد بالای صفر است.
محمدرضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در 24 ساعت آینده موج ناپایدار ضعیفی بر روی اصفهان گذر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس برای مناطق نیمه شمالی استان اصفهان افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: طی مدت یاد شده دمای شهر اصفهان در گرمترین زمان به 18 درجه و در خنک ترین زمان به چهار درجه سانتی گراد خواهد رسید.
وی از چوپانان با 24 درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین و بوئین میاندشت با منفی 11 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان نام برد.
2093/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي نوروز 98 اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که وقوع بارش‌های رگباری و تگرگ در مناطق مختلف استان دور از ذهن نخواهد بود، گفت: این ناپایداری هوا از امروز و با ورود سامانه بارشی به استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان مناطق مختلف استان صاف تا کمی ابری گزارش شده است، افزود: این در حالی است که این شرایط در بعد از ظهر امروز با افزایش پوشش ابر دستخوش تغییر شده و این تغییرات همراه با وزش باد خواهد بود.

این مسؤول با یادآوری اینکه بارش‌ها با ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح فردا تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم، هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان زنجان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌استانی‌ها باید هشدارهای صادره از سوی هواشناسی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود داشته و به همین خاطر توصیه می‌کنیم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها به جد خودداری شود.

رحمان‌نیا در ادامه با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته و ۱۴ درجه سانتی‌گراد است، عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۲ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۲ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۲۱ و ۳۲ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۷ و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6097881

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت