Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج-ایرنا- 178راهدار نجات گر و آرامش بخش جاده ها، از روز 25 اسفند و با آغاز طرح نوروزی سال 1398 در قالب 23 اکیپ راهداری و با بکارگیری افزون بر 240 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین آماده خدمت و امدادرسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در منطقه سرنجل کل یاسوج اظهار داشت: این تعداد راهدار بیش از 6 هزار کیلومتر جاده در کهگیلویه وبویراحمد را در طول این مدت (25 اسفند سال جاری تا 17 فروردین سال 1398) پوشش می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم در ایام نوروز 98 تعداد 726 دستگاه اتوبوس و سواری آماده خدمت رسانی و جابه جایی مسافران نوروزی هستند.
نصیری راد یادآور شد: در طرح نوروزی سال 98 ، 17گشت‌ نامحسوس و مشترک با پلیس راه ، به همراه 55 خودرو یدک کش و امدادرسان به مسافران و گردشگران نیز خدمت رسانی می کنند .
سرپرست اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد، تعمیر و روشنایی بیش از 69 کیلومتر از سطح معابر برون شهری و تونل ها و همچنین نصب علائم هشدار دهنده ایمنی به تعداد 200 عدد در سطح جاده های استان را از دیگر اقدام های انجام شده در آستانه تعطیلات نوروز 98 در استان ذکر کرد.
وی گفت: همچنین در همین راستا بیش از یکهزار و 300 کیلومتر جاده در استان خط کشی شده است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: 150 کیلومتر پاکسازی ، تعمیر و تعویض حفاظ های کناری در سطح جاده ها نیز انجام شده است.
نصیری راد ابراز داشت: در طول سال جاری افزون بر یک میلون تن انواع کالا و حدود یک میلیون مسافر در جاده های ارتباطی این استان جابه جا شده است.
بیش از 900 دستگاه کامیون در حوزه های گوناگون شامل حمل فرآورده های نفتی ، سیمان و کالاهای عمومی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.
وی همچنین حفاظت از جاده ها را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: ظرف 2 سال گذشته افزون بر 350 میلیارد ریال هزینه روکش آسفالت جاده های ارتباطی در سطح استان شده است.
نصیری تاکید کرد: 70 درصد راه های کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی و بقیه تپه ماهوری بوده و برای نگهداری از این مقدار جاده نیاز به اعتبارات بیشتری است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
159 کیلومتر بزرگراه، 986 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 998 کیلومتر راه فرعی و بیشتر از چهار هزار کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
3016/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز98 راهداري كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد