Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه امشب آزاد خواهد شد.

او این سخنان را در باغ جنوبی کاخ سفید و پیش از سفر به ایالت اوهایو بیان کرد. دونالد ترامپ در حالی این سخنان را بیان کرد که دو نقشه در دست داشت که یکی از آن‌ها وضعیت کنونی داعش را به تصویر می‌کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین اعلام کرد این کشور ۴۰۰ نظامی خود را در سوریه نگاه خواهد داشت. 

دونالد ترامپ که در خصوص موفقیت نیرو‌های دموکراتیک سوریه در پاکسازی آخرین سنگر داعش در سوریه صحبت می‌کرد، گفت: منطقه کوچکی از تسلط نیروهای (تروریست‌های) مسلح وجود دارد که امشب پاکسازی می‌شود.

او همچنین برای اثبات دیدگاه خود دو نقشه را نشان داد و گفت: این نقشه‌ای است که همه چیز در آن با رنگ قرمز نشان داده شده است. این وضعیتی بود که در شب انتخابات (ریاست جمهوری آمریکا) در سال ۲۰۱۶ وجود داشت. تمام رنگ‌های قرمز، داعش هستند. هنگامی که من انتخاب شدم، هرج و مرج بود.

او در ادامه گفت: الان در پایین این نقشه، نقطه قرمزی وجود ندارد. واقعیت این است که نقطه کوچکی وجود دارد که امشب از بین خواهد رفت.

گفتنی است نیرو‌های دموکراتیک سوریه از ماه فوریه به پایگاه‌های داعش در باغوز حمله کرده اند؛ منطقه‌ای که از سوی واشنگتن و هم‌پیمانانش به عنوان آخرین پایگاه تروریست‌ها در سوریه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ گروه های تروریستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳