Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@14:06:00 GMT

اتحادیه اروپا بار دیگر گوگل را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۱۷۱

اتحادیه اروپا بار دیگر گوگل را نقره داغ کرد

خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا شرکت آمریکایی گوگل را به علت تخلف از قانون ضدانحصار به پرداخت یک میلیارد و 49 میلیون یورو جریمه محکوم کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، اتحادیه اروپا شرکت آمریکایی گوگل را به علت تخلف از قانون ضد انحصار به پرداخت یک میلیارد و ۴۹ میلیون یورو جریمه محکوم کرد.
اتحادیه اروپا سومین بار است که شرکت گوگل را به جریمه‌های سنگین که تاریخی توصیف شده است محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علت این جریمه اقدامات انحصارگرایانه، سوء استفاده از موقعیت و رعایت نکردن قوانین رقابت پذیری اتحادیه اروپا در این شرکت آمریکایی اعلام شده است.
گوگل متهم شده سازندگان گوشی‌های تلفن همراه اندرویدی را مجبورساخته یا زد و بند کرده است اپلیکیشن گوگل را به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های خود نصب کنند در غیر این صورت محصولات این شرکت‌ها نمی‌تواند به فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل دسترسی داشته باشند.
تابستان پارسال نیز شرکت آمریکایی گوگل به علت تخلف از قوانین ضد انحصار و سوء استفاده از موقعیت خود چهار میلیارد و ۳۴ میلیون یورو جریمه شد که بیشترین جریمه یک شرکت از جانب اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. به عقیده ناظران این جریمه می‌تواند به تنش‌ها در روابط اتحادیه اروپا و آمریکا بیفزاید. اقدامات اتحادیه اروپا علیه امریکا و مقابله با تصمیمات ترامپ موجب شده است امریکا دیگر دشمنی خود را از این اتحادیه پنهان نکند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوگل اتحادیه اروپا تحریم جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند