Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان امور عشایر، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر با ارایه گزارشی از اقدام‌های انجام شده برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال ۹۷ اظهار کرد: امسال حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای عشایر مصوب شد که ۱۳۰ میلیارد آن جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به عشایر پرداخت شد ضمن آنکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به این قشر اختصاص یافت.

 بیشتر بخوانید: عشایر مراقب دام‌های خود باشند/ استمرار بارش‌های نرمال در ماه‌های آتی

به گفته قندالی، امسال حدود ۱۷۰ هزار تن کنسانتره برای افزایش بهره وری در مناطق عشایری توزیع شد و با اصلاح الگوی تغذیه دام عشایر، میانگین مصرف علوفه برای تولید یک کیلوگرم دام از ۱۰ کیلوگرم به ۷ کیلوگرم کاهش یافت.
قندالی گفت: در سال ۹۷ تشکل‌های عشایری ۲۵۰ هزار تن نهاده دامی در مناطق عشایری توزیع کردند.
رئیس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: در سال ۹۷ طرح گردشگری عشایر و طرح کشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در چند استان انجام شده است.
وی با بیان این که در سال ۹۷ حدود ۶۰ هزار کیلومتر راه عشایری ۲ بار مرمت شد، افزود: امسال از محل اعتبارات مدیریت بحران ۹۰ میلیارد تومان به عشایر اختصاص یافت.
به گفته قندالی، در سال ۹۷ تعداد ۲۳۰ کامیون تانکردار و خوردروی کمکدار به ناوگان خدمات رسانی به عشایر افزوده شد و سرمایه صندوق بخش کشاورزی عشایر ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهارکرد: امسال تعداد ۵۷۰ کمپ عشایری در سراسر کشور برپا شد که مورد استقبال مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.
وی در پایان بیان کرد: امسال سازمان امور عشایر ایران یکی از دستگاه‌های ۲۲ گانه ستاد ملی خدمات سفر نوروز ۹۸ است و در برپایی کمپ‌های عشایری نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد. این کمپ‌ها از ۲۵ اسفند برپاشده اند و تا ۱۷ فروردین ۹۸ به فعالیت خود ادامه می‌دهند.   انتهای پیام/   میانگین مصرف علوفه برای تولید یک کیلوگرم دام از ۱۰ کیلوگرم به ۷ کیلوگرم کاهش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری