Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:08:10 GMT

محور ساری- سمنان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۵۰۷

محور ساری- سمنان بازگشایی شد

به گزارش خبرنگارایرنا، هم اکنون تردد در این محور برقرار است و نیروهای راهور و راهداری نیز در حاشیه جاده سرگرم خدمات رسانی برای تخلیه خودروهای در راه مانده هستند.
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: هم اکنون به دلیل حجم بالای تردد خودرویی ترافیک درمحورساری- کیاسرسنگین و گاهی نیمه سنگین است.
براساس این گزارش از رانندگان خواسته شد در صورت تردد در این محور خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طبق گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در سایر محورهای اصلی شامل هراز، کندوان و سوادکوه به صورت نیمه سنگین و پرحجم برقرار است.
مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جوی در این محورها را مه آلود و بارش پراکنده باران اعلام کرد.
براساس گزارش رسمی ستاد تسهیلات سفر مازندران با وجود بارش باران و برف و برودت هوا تاکنون افزون بر 900 هزار مسافر از اقضی نقاط ایران به این استان سفر کردند.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران بارش باران ترافیک خدمات رسانی ستاد تسهیلات سفر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان