Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در نقطه صفر مرزی سال نو را به مرزبانان تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی امروز (چهارشنبه) با حضور در شهرستان جلفا از پاسگاه مرزی عباسی بازدید کرد و سال نو را به مرزبانان و فرماندهان این پاسگاه تبریک گفت.
همچنین استاندار در این سفر از فرماندهی هنگ مرزی جلفا، پاسگاه شجاع، پاسگاه پلیس راه «جلفا - مرند» و پایگاه پلیس راه «مرند - تبریز»  نیز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین استاندار  آذربایجان شرقی از پایگاه امداد و نجات بین شهری مرند نیز بازدید کرده و در جریان آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مسافران نوروزی قرار گرفت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی پایگاه امداد و نجات پلیس راه سال نو مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

مرزبانی ایران در بیانیه ای اعلام کرد ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

به گفته مرزبانی ایران بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه