Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلام رضا حافظی با اعلام اینکه این بازارهای روز در طول ایام نوروز ۹۸ آماده سرویس‌دهی به شهروندان است اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار ۱۵ غرفه در بازارهای روز میوه و تره بار ارومیه دایر شده است.

وی با اشاره به نظارت‌های لازم بر بازارهای روز میوه و تره بار، بیان کرد: اجرای گشت مشترک، سازمان با اداره بازرسی و نظارت اتاق اصناف در خصوص نظارت و کنترل دقیق قیمت‌ها و درج قیمت‌ها بر روی کالاها در بازارهای روزه میوه و تره بار متعلق به سازمان میادین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظی عنوان کرد: همچنین جهت عرضه میوه‌های نوروزی در آستانه عید نوروز تابلوهای معرف بازارهای روز ترمیم و بازسازی شده است.

وی همچنین با اشاره به شناسایی ۵۲ نقطه شهری جهت ساماندهی دست فروشان اقلام نوروزی، عنوان کرد: این سازمان با یک برنامه جدی و خلاقانه و با هدف حذف ترافیک شهری، سهولت دسترسی برای تمام نقاط شهر، تنظیم بازار و نیز ایجاد فضای کسب و کار سالم، اقدام به شناسایی ۵۲ نقطه از شهر جهت استقرار دست فروشان اقلام نوروزی کرد.

وی از مجهز شدن فروشندگان این اقلام به کارت شناسایی و لباس مخصوص خبر داد و گفت: تمامی محل‌های استقرار فروشندگان اقلام شب عید و اقلام نوروزی با نصب بنر معرف کد محل، قابل شناسایی هستند.

حافظی از مردم درخواست کرد با مشاهده هر گونه تخلف از طریق راه‌های ارتباطی گزارشات خود را به شهرداری ارسال کنند تا سال جدید را توأم با نظم و انظباط شهری، لبخند رضایت از خرید عید آغاز کنیم.

کد خبر 4572937

منبع: مهر

کلیدواژه: میوه شب عید شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750623

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس