Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم فروردین ماه ۹۸ مشاهده کنید.

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور: ساعت: ۰۱:۰۰

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های اصلی کشور به صورت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش باران در استان‌های مرکزی، مازندران و گلستان گزارش می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

ایسنا/فارس یک مقام مسئول در بخش سیاخ دارنگون فارس، یکی از مهم‌ترین مشکلات این منطقه را پاسخگو نبودن ظرفیت جاده اصلی عنوان کرد و خواستار رسیدگی فوری برای بهبود وضعیت آن شد.

جاده سیاخ دارنگون ۳۰ کیلومتر طول دارد که در گذشته پاسخگوی حدود ۸ هزار جمعیت ساکن منطقه بوده است اما با احداث باغ شهری‌ها و هجوم مردم شیراز در روزهای تعطیل، بار ترافیکی بسیار زیادی به این جاده تحمیل شده و مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز از بخش سیاخ دارنگون، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب، گفت: در سال‌های اخیر ۳۵ هزار قطعه باغ شهری واگذار شد که از این میان تا کنون حدود ۸ هزار قطعه به مرحله احداث رسیده است. ۹۰ درصد این باغ‌شهری‌ها دارای نگهبان هستند و سکونت ثابت دارند.

حسین شریفی‌مند افزود: این مساله باعث شده است تا به خصوص در روزهای آخر هفته، وضعیت ترافیکی سنگینی بر جاده حاکم باشد که با توجه به کم‌عرض بودن آن، باعث ایجاد مشکل و تصادفات بسیاری شود و متاسفانه برخی از آن‌ها منجر به فوت هم شده است.

وی با بیان اینکه احداث و عریض شدن ۷ کیلومتر از نقاط حادثه خیز جاده در دستور کار قرار گرفت است، اضافه کرد: این عملیات در یکسال گذشته ۵۰ درصد فیزیکی داشته است و طبق این روند، یک سال دیگر طول می‌کشد تا این قسمت از جاده تکمیل شود اما همزمان باید به فکر بیش از ۲۰ کیلومتر باقی مانده نیز باشیم تا هر چه زودتر از تکرار حوادث تلخ و دردسرهای ترافیکی این مسیر جلوگیری شود.

شریفی‌مند با تاکید بر اینکه جاده سیاخ دارنگون از لحاظ عرضی پاسخگوی حجم بالای خودروهای نیست، گفت: توقع احداث اتوبان دو طرفه نداریم ولی حداقل کاری که باید انجام شود این است که حدود ۲ متر از هر طرف به عرض جاده اضافه شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز با بیان اینکه مشکلات دیگری هم در بخش سیاخ دارنگون وجود دارد، گفت: فعلا مهم‌ترین مساله‌ای که باید در دستور کار فوری قرار بگیرد، مساله تعریض جاده است. متاسفانه اکثر صدمات هم به بومی‌های منطقه وارد شده است و این نکته را هم باید در نظر بگیریم که با افزایش احداث باغ شهری‌ها، مشکل ترافیکی و خطرات جاده‌ای در این مسیر، روز به روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، بخش سیاخ دارنگون دارای ۲۶ روستا و تیره عشایری است که در ۳۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده و از نقاط مورد علاقه مردم شیراز برای تفریحات پایان هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان