Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:54:18 GMT

رئیس جمهوری در پیامی نوروز را به ملت ایران شادباش گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۱۲۶

رئیس جمهوری در پیامی نوروز را به ملت ایران شادباش گفت

تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در پیامی نوروز را به ایرانیان و همه ملت هایی که این عید باستانی را جشن می گیرند، شادباش گفت.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، پیام رئیس جمهوری کشورمان به این شرح است:

شادباش به همه ایرانیان و همه ملت‌های همسایه‌ای که #نوروز را گرامی می‌دارند؛ به‌ویژه آن‌هایی که در این لحظه به جای حضور کنار خانواده، در حال خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سال گذشته، مردم از لحاظ معیشت با سختی‌های فراوانی مواجه بودند و همه تلاش دولت و کارگزاران نظام، کاهش این سختی‌ها و مشکلات بوده است و در سال جدید نیز با امید و تلاش بیشتر، ادامه خواهد داشت. دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد. هدف ما آن است که کالاهای اساسی به مقدار کافی در اختیار مردم باشد. هدف ما این است که حقوق‌بگیران ثابت، در رنج و فشار کمتری باشند.

کشاورزان عزیز ما که برای ما در سال گذشته افتخار آفریدند و در بسیاری از محصولات، ما را خودکفا کردند؛ کارگران صنعت نفت و پالایشگاه‌ها که ما را در انرژی خودکفا کردند؛ همه تلاشگران در آب و برق و کشاورزی، راه و راه‌آهن، صنعت و معدن و در سایر قسمت‌ها که همه توان خود را به‌کار گرفتند.
ما در کنار هم، مسیرمان را به سوی آرمان‌ها و اهداف بلندمان ادامه می‌دهیم. تردید نکنید با تلاش مضاعف، ما به پیروزی می‌رسیم و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

در #سال_نو، دست در دست هم دهیم و در برابر آنهایی که می‌خواهند ملت ما را بشکنند، عظمت و عزت ملت‌مان را بیش از پیش، به رخ آن‌ها بکشیم.

خدایا در این لحظات نورانی ایام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و سال نو، همه روزهای میهن و ملت مان را نوروزی و همه فصول حیات و زندگی مان را بهاری فرما.

خدایا ذهن، فکر و زبان ما را از خشونت، ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به دور دار. خدایا زبان ما را از اهانت به دیگران، فکر ما را از بداندیشی و رفتار ما را از بداخلاقی نسبت به دیگران برهان.

«یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال»
شبد**9416**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حسن روحاني رئيس جمهوري نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

به گزارش صدای ایران ازایرنا به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشور‌ها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد؛ بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»



نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت – علیهم السلام – را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشور‌های آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.



در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

"سید محمد شوالا حیدرا" همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشور‌های آفریقایی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم