Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به افزایش حجم ورود مسافران و گردشگران به گیلان و کاهش بار ترافیکی محدودیت ترافیکی در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد وسایل باربری سنگین به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۷ تا ۲۴، بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند و همچنین ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین محمدپور، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده آستارا – اردبیل خبرداد و گفت: تردد تریلر و کامیون‌ها به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ بیست و هشتم اسفند و ۱۱ فروردین و از ساعت ۷ تا ۲۴ بیست و نهم اسفند، ۴، ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین در این جاده ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در روز‌های اجرای طرح نوروزی پلیس راه، تردد موتورسیکلت در آزاد راه‌ها و بزرگ راه‌ها ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع تریلر و کامیونت در ۱۳ فروردین در همه جاده‌های برون شهری کشور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دارد در همه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح، شنبه ۲۵ اسفند تا ۷ صبح ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح یکشنبه ۱۸ فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در تاریخ ۵، ۶ و ۷ فروردین فقط برای محموله‌های ترافیکی دارای ضرورت ملی بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز حمل صادر می‌شود.

وی گفت: صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: ورود و تردد خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی در شهر‌ها از ساعت ۷ صبح شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۵ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح ۱۸ فروردین ممنوع است ضمن اینکه این خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعت شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

سرهنگ حسین محمدپور گفت: علاوه بر این در مواقع پیش بینی نشده در صورت نیاز برای کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه بصورت مقطعی و منطقه‌ای محدویت ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در جاده‌های استان خبر داد و افزود:طرح نوروزی پلیس راه با همکاری ۴۵۰ پلیس در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس و با هدف کنترل ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی سفر‌ها در همه محور‌های مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه پیدا دارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران