Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@17:00:54 GMT

آمادگی 25 پایگاه جمع‌آوری صدقه سفر در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۵۹۷

آمادگی 25 پایگاه جمع‌آوری صدقه سفر در استان زنجان

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: همدلی وهمگرایی  به معنای واقعی اقدام و عمل در کمیته امداد استان زنجان ترجمه شد و میانگین کاری در همه بخش‌ها از لحاظ کیفی و کمی بهبود مستمر داشته است.
وی با تبریک فرارسیدن سال نو و اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد استان زنجان برای استفاده از ظرفیت بالای گردشگری در ایام نوروز افزود: هم‌زمان با ایام نوروز امسال 25 پایگاه طرح صدقه سفر به‌منظور مشارکت خیران و مسافران در برنامه‌های اجرایی این نهاد در سطح استان زنجان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری افزود: در قالب طرح صدقه سفر در ایام نوروز در معابر و میدان‌های اصلی شهرها و مراکز اقامتی، تفریحی و مسیرهای تردد مسافران نوروزی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان زنجان دایر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در کنار ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیرهای پرتردد استان زنجان، زمینه مشارکت غیرحضوری خیران نیز در قالب طرح صدقه سفر فراهم‌شده است، ادامه داد: خیران زنجانی و مسافران نوروزی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* کمک‌های نقدی خود را به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کنند.
صفری همچنین گفت: امیدواریم هم‌وطنان عزیز لحظات بانشاط و به‌یادماندنی در استان زنجان در ایام نوروز سپری کرده و در این ایام با مشارکت در طرح صدقه سفر سال جدید را با انفاق و احسان و نیکوکاری آغاز کرده و زمینه نشاط و شادی نیازمندان و ایتام را فراهم کنند.
انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان صدقه سفر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳