Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی به دلیل کسب نتایج نامطلوب در ماه دسامبر از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد.

طرفداری- پل پوگبا، ستاره باشگاه منچستریونایتد در خصوص برکناری ژوزه مورینیو از کادر فنی شیاطین سرخ واکنش نشان داد.

مربی پرتغالی پس از کسب نتایج نه چندان خوب از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و جای خود را به اوله گونار سولسشر داد که در تیم شوکی ایجاد کرد و نتایج این تیم بسیار مطلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیلی میرر، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در واکنش به اخراج مورینیو گفت:

مشکل چه بود؟ ما پیروز نمی شدیم. به همین دلیل باشگاه تصمیم گرفت سرمربی تیم را عوض کند. در واقع نتایج بیشترین تاثیر و اهمیت را دارند. اگر در مسابقات پیروز می شدیم و نتیجه می گرفتیم، مربی نیز در جایگاه خود می ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

«نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم