Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام – ایرنا – فرماندار ایلام گفت: براساس دستور و تاکید نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در ایام نوروز از جابجایی اثاثیه منزل جلوگیری می شود و افرادی که چنین قصدی دارند باید از طریق نیروی انتظامی مجوز جابجایی اسباب خود را دزیافت کنند.

معروف بسطامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند در این ایام افراد سودجو از خالی بودن منازل استفاده کرده و دست به سرقت می زنند، بنابراین مردم باید در حد توان از اموال خود مراقبت تا از اقدام فرصت طلبانه افراد سود جو جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هماهنگی لازم برای خدمات رسانی و تامین امکانات و رفاهیات برای مسافرانی که قصد عزیمت به ایلام را دارند توسط ستاد خدمات سفر شهرستان صورت گرفته است.
بسطامی یکی از ضروریات خدمت رسانی را تهیه محل اسکان مسافران عنوان کرد و گفت: چهار مکان برای اسکان مسافران تجهیز شده که با فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب بنر توسط شهرداری و آموزش و پرورش در شهر ایلام فراهم شده است.
وی همچنین بر لزوم ساماندهی دست فروشان سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری در سطح شهر مکانی را برای استقرار دست فروشان در نظر گرفته که موجب تسهیل در خرید مردم در ایام پایانی سال نیز خواهد شد.
بسطامی افزود: بر اساس قانون سد معبر خلاف قانون است و بر اساس قوانین، شهرداری و دستگاه های امنیتی و انتظامی می توانند با افراد خاطی برخورد کنند اما از طرفی با توجه به اوضاع اقتصادی مردم باید حقوق دست فروشان نیز رعایت شود و با ساماندهی مکانی برای تجمع آنان به فروش اقلام خود بپردازند.
فرماندار ایلام در بخش دیگری ازسخنانش با تاکید بر لزوم تنظیم بازار در آستانه نوروز گفت: مسئولان ستاد تنظیم بازار شهرستان باید به گونه ای کنترل بازار را در دست گیرند که مردم با احساس آرامش و اعتماد در روزهای پایانی سال مایحتاج خود را تهیه کنند.
وی افزود: در این ایام بازار باید به طور مستمر پایش شود و برای تامین و توزیع به‌ موقع اقلام برنامه‌ ریزی صورت گیرد و بر عرضه کالا نظارت شود.
بسطامی با بیان اینکه مایحتاج عمومی مردم برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز به اندازه کافی تامین شده، افزود: سیاست دولت کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت در محصولات و فرآورده‌های غذایی است.
فرماندار ایلام بر لزوم جلوگیری از افزایش غیرمنطقی میوه ها اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان شهرستان درتلاشند میوه‌های مورد نیاز مردم در زمان مناسب و متناسب با نیاز مردم و قیمت و کیفیت مناسب تهیه و در دسترس عموم قرار دهند.
وی همچنین به طبیعت گردی مردم و استفاده از منابع خدادادی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزولات جوی مناسب و فرا رسیدن بهاری دلپذیر مردم در این ایام در مناطق مختلف و تفرجگاه ها حضور دارند اما باید از منابع طبیعی محافظت و از تخریب جنگل ها پرهیز کنند.
7180/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار ايلام عيد نوروز خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی ایلام ، با اشاره به اینکه بیش از ۱۴هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است،گفت:بیش از ۷۸ درصد از پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس ایلام منجر به مصالحه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال سلمانی اظهار داشت:مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های موثری برداشته و قطعا با پای کار آمدن سازمان های حمایتی و دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی می توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب های اجتماعی ورود کرد.

وی اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران ومددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تعداد11 هزار و 289 پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 78 درصد از پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است،اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه اندازی شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:هر قدر بتوان با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی راحل و فصل کرد به همان میزان بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، همشهریان عزیز می توانند با شماره گیری شماره 096580 ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره مند شوند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی