Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:49:11 GMT

گزینه ایران سرمربی تیم ملی امارات شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۷۵۴

برت فن مارویک هلندی به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب شد.   به گزارش تابناک ورزشی، این مربی خوشنام هلندی که گزینه نیمکت تیم ملی ایران هم بود، با سابقه حضور در فینال جام جهانی، تیم ملی عربستان را در دوره گذشته به مسابقات جام جهانی هدایت کرد . حالا اماراتی ها امیدوارند با استخدام او در قطر ۲۰۲۲ حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن مارویک جانشین آلبرتو زاکرونی ایتالیایی می‌شود که در جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ در امارات نتایج خوبی به دست نیاورد و از سمت خود اخراج شد. این مرد هلندی روز چهارشنبه به امارات سفر می‌کند و تماشاگر دیدار دوستانه تیم ملی این کشور مقابل سوریه خواهد بود. در حال حاضر سلیم عبدالرحمان هدایت تیم امارات را به صورت موقت برعهده دارد تا پستش را به فن مارویک تحویل بدهد.قرارداد این سرمربی ۶۶ ساله تا سال ۲۰۲۳ قابل تمدید است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فن مارویک امارات سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!