Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@23:49:57 GMT

کی‌روش درباره موزامبیک چه پیامی داد؟

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۹۱۵

به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی فعلی تیم ملی کلمبیا که روز گذشته در پاسخ به سوالات خبرآنلاین، در خصوص علت شکایتش از فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرده بود، در پایان سخنی هم درباره زادگاه خویش به زبان آورد.

کارلوس کی روش که اصالتی موزامبیکی دارد و متولد این کشور است، در واکنش به سیل وسیعی که موزامبیک را فرا گرفته و باعث مرگ بیش از 300 نفر شده، از ضرب المثلی موزامبیکی استفاده کرد و گفت:« تراژدی بدون مرحمت خدا!» و به این وسیله با قربانیان این حادثه همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کارلوس کی روش ایران تیم ملی فدراسیون فوتبال مرگ تیم ملی تیم ملی ایران سیل فدراسیون فوتبال کلمبیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام

سرمربی آرژانتینی چلسی از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با آبی پوشان خسته شده است. او می‌گوید که فصل بعد هم در چلسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چلسی در تابستان سال قبل بیش‌ترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرد.

مدیریت باشگاه چلسی برای آوردن بازیکنان جدید و بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای پوچتینو دست به ولخرجی زیادی زد با این حال تیم تحت هدایت سرمربی آرژانتینی بدترین نتایج را کسب کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که چلسی در فصل جاری حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در شرایط کنونی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و این باعث شده تا هواداران تیم به شدت به سرمربی آرژانتینی معترض باشند و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او در تابستان پیش رو زیاد باشد.

به نوشته اسپورت، پوچتینو از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با چلسی عصبانی است.

او درباره این سوال که آیا فصل بعد در تیم خواهد بود؟ گفت: از این شایعات احمقانه خسته شده‌ام. آیا بهتر نیست که بروید از رئیس باشگاه در این باره سوال کنید؟ او به شما می‌گوید که من خواهم بود یا نه.

پوچتینو ادامه داد: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و کسی چیزی به من درباره رفتن و جدایی نگفته است و به همین خاطر فرض من این است که به حضورم در چلسی ادامه خواهم داد و فصل بعد هم  این‌جا هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم