Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:27:05 GMT

حادثه رانندگی اورژانسی در غرب استان سمنان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۰۸۲

حادثه رانندگی اورژانسی در غرب استان سمنان گزارش نشده است

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته از نظر حوادث راهنمایی و رانندگی در غرب استان جو آرامی سپری شد، ابراز داشت: حادثه رانندگی منجر به فوت یا مصدومیت شدید در بیمارستان‌های غرب استان گزارش نشده است.

وی ضمن بیان اینکه ۲۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی خدمات درمانی به مسافران نوروزی ارائه می‌دهد، اضافه کرد: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه شش بیمارستان، ۲۹ آمبولانس، بالگرد هوایی و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی آماده اراده خدمات لازم به مسافران نورزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه در هر ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود، ابراز داشت: علاوه بر بیمارستان‌ها ۱۵ مرکز خدمات جامع سلامت نیز از ساعت هشت لغایت ۱۲ فعال بوده و به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و از این تعداد چهار مرکز شبانه‌روزی است.

دانایی بابیان اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل خدمات سفر نه تنها در بخش اورژانس بلکه حوزه نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران‌ها نیز نظارت دارد، ابراز داشت: از مسافران انتظار می‌رود به محض مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی بلافاصله با ۱۹۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی بابیان اینکه تیم‌های نظارت و بازرسی شبکه بهداشت در شهرهای غرب استان سمنان فعال هستند، اضافه کرد از مسافران نوروزی نیز تقاضا می‌شود حتماً از رستوران‌های بین‌راهی شناخته‌شده و مواد غذایی سالم در طول سفر خود استفاده کنند و مراکز عرضه این مواد را حتماً از شهروندان سوال کنند.

کد خبر 4573092

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان نوروز 98 ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد