Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:16:21 GMT

از یک نفس بهاری تا مسایقات نوروزی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۲۰۲

از یک نفس بهاری تا مسایقات نوروزی

رادیو ورزش برای ایام عید نوروز برنامه های متنوعی تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری شبستان، برنامه های رادیو ورزش در ایام نوروز 98 متناسب با رسالتی که این شبکه رادیویی بر عهده دارد تدارک دیده شده است.

 

برنامه «غنچه سوار» پنج شنبه از ساعت 12 الی 2 بامداد ویژه برنامه تحویل سال رادیو ورزش بود که با حضور ورزشکاران، هنرمندان همراه است و پیام های نوروزی نامداران ورزش کشور در آن قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه شامل گفت و گوی ویژه به همراه گزارش های ویژه از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بود. 

 

برنامه «یک نفس بهاری» همه روزه ساعت 6 الی 7 با آیتم هایی از ورزش های همگانی، تبریک نوروز توسط اهالی ورزش، آیتم موضوعی متناسب با ایام نوروز از جمله موضوعاتی مثل هفت سین، عیدی دادن و عید گرفتن، معرفی بازی های بومی محلی، صبر و استقامت و غیره می پردازد.

 

 

برنامه «عیدانه» همه روزه از ساعت 9 الی 12 کاری از گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش است که برنامه ای است که به نیازمندی های مختلف شنوندگان از جمله اطلاعات سفر، راه ها،‌ آب و هوا، امنیت سفر، تغذیه نوروزی، جاذبه های شهرها، آخرین اخبار از ورزش ایران و جهان، بخش های نمایشی طنز، بخش بی رودر وایستی، معرفی ظرفیت های ورزشی، پاسخ به درخواست ها و ترانه های درخواستی می پردازد.

 

 

برنامه «عصر بهاری» همه روزه از ساعت 17 الی 19 از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش دارای آیتم های طنز در خصوص موضوعات ورزشی از جمله چالش های زندگی حرفه ای ورزشکاران در قالب طنز، ریزبین، محوطه 18 و همچنین گفت و گو با هنرمندان و ورزشکاران، بخش کارشناسی و گفت و گو در خصوص موضوعات روز ورزش است.

 

 

برنامه «مسابقه نوروزی» هر روز ساعت 20 الی 21 از رادیو ورزش پخش خواهد شد. در این برنامه گروهی از برندگان مسابقه «9 با 2» در سال 97 در رقابتی مهیج در یک فضای شاد برای برنده شدن مراحلی مانند سوال از اتفاقات ورزشی سال 97، جغرافیای ورزشی، شخصیت شناسی، اماکن مهم ورزشی،‌ تاریخ ورزشی، شیرین کاری ورزشی را طی می کنند تا برنده شوند.

 

برنامه «بارش بهار» همه روزه از ساعت 21 الی 24 به مصاحبه با پیشکسوتان ورزش کشور پیرامون خاطرات ایام نوروز در اردوها و سفرهای ورزشی، محیط خانوادگی، مرور رویدادهای ورزشی 97 با پخش بخشی از لحظات حساس رویدادها، نگاهی به اتفاقات مهم ورزشی در سال 97، مرور امکانات ورزشی و طبیعت گردی و کوه نوردی مراکز استان ها، طرح حمایت از استعدادهای ورزشی در مناطق محروم کشور از طریق ارتباط با مخاطبان، نگاهی به مسابقات روز ورزش ایران و جهان با حضور مطلعین ورزشی، بخش نمایشی با محوریت آیین دید و بازدیدهای نوروزی می پردازد.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف اعتکاف ایام نوروز شبستان نوروز خبرگزاری سال نو محمد جواد ظریف تحویل سال ۹۸ رادیو ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

کد خبر 849281 منبع: ایسنا برچسب‌ها رسانه - رادیو تلویزیون مجری ویژه ورزشی ورزش

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود