Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:29:01 GMT

تبریک رئیس جهاد دانشگاهی فارس به‌مناسبت فرا رسیدن عید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۴۵۴

تبریک رئیس جهاد دانشگاهی فارس به‌مناسبت فرا رسیدن عید

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، با انتشار پیامی، اعیاد ماه رحب‌، خصوصا روز 13 رجب سالروز میلاد مسعود حضرت امیرالمومنین علی(ع) و نوروز باستانی را تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: «حمد و سپاس پروردگار بلندمرتبه را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ جهاد دانشگاهی واحد فارس توانست در سالی که گذشت با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود گام‌های بلندی برداشته و و زمینه موفقیت‌‌های آینده را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است در سال پیش رو این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر جهاددانشگاهی و خدمتگزاری مطلوب تر در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری در عرصه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی پیگیرانه ادامه یابد».
رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در پیام خود، ضمن تبریک نوروز 98 که با میلاد مسعود حضرت علی(ع) مقارن شده است را به تمام هموطنان تبریک گفته و تاکید کرده است که این نهاد دانشگاهی همگام با سایر بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف سال جدید تلاش مضاعفی را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب انجام خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی پیام تبریک عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان