Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@19:05:59 GMT

۱۲ هزار زائر میهمان بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی شدند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۶۳۵

۱۲ هزار زائر میهمان بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال نو ۱۲ هزار و ۳۵ نفر در جوار امامزادگان خراسان‌جنوبی حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام«پرویز بخشی پور» امروز (1 فروردین) با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون شاهد حضور پرشور زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی بودیم که افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری به منظور خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی از 28 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد، بیان داشت: طرح آرامش بهاری در 55 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

 

وی استقبال مردم از طرح آرامش بهاری را سبب برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های مفید در سطح امامزادگان دانست و افزود: باید از وجود امامزادگان در راستای تبدیل آنها به قطب فرهنگی و محل آرامش مردم به درستی استفاده کنیم.
 

حجت السلام بخشی‌پور با اشاره به اینکه در لحظه تحویل سال 12 هزار و 35 نفر سال نو را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی آغاز کردند، بیان کرد: امسال مراسم ویژه تخویل سال در 11 بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.
 

وی تصریح کرد: مراسم ویژه سال تحویل با دعاخوانی، سخنرانی مذهبی، قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع) در بقاع متبرکه استان شروع و با پخش مستقیم پیام مقام معظم رهبری و پذیرایی نوروزی پایان یافت.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی گفت: سال گذشته مراسم ویژه تحویل سال در 60 بقعه متبرکه و امامزاده خراسان‌جنوبی برگزار شد که در این مراسم بیش از 40 هزار نفر حضور داشتند.

 

حجت الاسلام بخشی‌پور با بیان اینکه هر سال زائران و مسافران از اقصی نقاط کشور ضمن بهره‌مندی از فیوضات امامزادگان از اماکن فرهنگی و رفاهی آنها مانند مهمانسراها و زائرسراها استفاده می‌کنند، اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته مسافران و زائران نوروزی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان می‌یابند.
 

وی توزیع بسته‌های فرهنگی به منظور آشنایی بیشتر مردم با بقاع متبرکه خبر داد و بیان کرد: بیش از 70 هزار هدیه فرهنگی برای زائران و مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف چهارشنبه سوری شبستان اعتکاف خبرگزاری ایام نوروز اعتکاف ماه رجب سال نو محمد جواد ظریف مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تحویل سال نو امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از کار دومین علت مرگ در کشور است
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • بارش برف بهاری/ رگبار و تگرگ در ۱۸ استان تا ساعاتی دیگر
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • سفر بهاری به روستای ازغد طرقبه از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین