Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نظامی و توان دفاعی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها در بالاترین درجه ممکن قرار دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری که به خراسان رضوی سفر کرده است در نخستین روز فروردین ماه با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق این استان افزود: هم اینک نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرزهای کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است. بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌ داند و به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت.
وی افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوریهای جهان به روزرسانی کرده لذا چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.
سرتیپ حیدری همچنین گفت: طی ماههای اخیر نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و بدر این چارچوب فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این نقطه از ایران نیز بیدار، هوشیار و حافظ آب و خاک کشور هستند.
گذرگاه مرزی دوغارون در فاصله 18 کیلومتری تایباد و مرکز شهرستان مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند. خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در محدوده شهرستان تایباد واقع است.
7494/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش فرمانده نيروي زميني مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقامات رژیم صهیونیستی که همواره بر شعار گسترش سلطه این رژیم از نیل تا فرات بانگ می‌زدند، امروز با خروش گروه‌های مقاومت در منطقه همزمان با حماقت این رژیم در آغاز رسمی عملیات نظامی در رفح، حلقه محاصره دریایی و تجاری خود در آب‌های مدیترانیه و دریای سرخ بیش از پیش احساس می‌کنند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری انصارالله گزارش داد که نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

طبق مفاد بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی‌هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

طبق بیانیه روز جمعه گذشته سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مرحله چهارم تشدید نبرد با صهیونیست‌ها عبارت است از:

اول: هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که تصمیم ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل را نقض کنند و به سمت بنادر فلسطین اشغالی در دریای مدیترانه و در هر منطقه‌ای که در دسترس ما باشد، حرکت کنند.

دوم: اجرای این امر از زمان اعلام این بیانیه شروع می‌شود.

سوم: اگر دشمن اسرائیلی قصد انجام عملیات نظامی در رفح را داشته باشد، نیروهای مسلح یمن تمامی کشتی‌های شرکت‌هایی را که مرتبط با بنادر فلسطین اشغالی از هر ملیتی باشند، تحریم همه جانبه خواهند کرد و از ورود تمامی کشتی‌های کشور مورد نظر به هر مقصدی جلوگیری خواهند کرد.

نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه تاکید کردند که به یاری خداوند متعال و بر اساس حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ یمن و همه آزادگان این امت، در آماده سازی برای مراحل گسترده‌تر و قوی‌تر از اجرای هیچ عملیاتی تا پایان جنگ و محاصره علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، دریغ نخواهند کرد.

تشدید عملیات اسرائیل در رفح در حالی انجام می‌شود که حماس موافقت خود را با پیشنهاد آتش بس اعلام کرده است. گرچه مقامات صهیونیست تاکنون نسبت به این موضوع به طور رسمی تعیین موضع نکرده‌اند، اما برخی منابع می‌گویند حماس با طرح تعدیل شده صلح مصر موافق کرده که مورد تأیید اسرائیل نیست.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی