Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:11:26 GMT

پاشیدن اسپری فلفل به صورت پلیس توسط پلیس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۰۳۳

پاشیدن اسپری فلفل به صورت پلیس توسط پلیس! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه عجیب پلیس ضد شورش بلغارستان حین برگزاری تظاهرات در این کشور سوژه رسانه‌ها شد. ظاهرا حین پاشیدن اسپری فلفل به سمت معترضان یکی از ماموران پلیس اشتبا‌ها به صورت همکاران پلیس خود اسپری پاشید.

در ویدئویی که توسط تلفن همراه تهیه شده است ماموران پلیس را در حالی که در اثر پاشیده شدن اسپری به صورت آن‌ها دچار مشکل شده‌اند نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ماموران تلاش می‌کردند تا معترضان ضد دولتی در صوفیه پایتخت این کشور را متفرق کنند ناگهان یکی از ماموران اشتبا‌ها اسپری فلفل را به سمت همکاران خود پاشید. گفته می‌شود پس از پاشیده شدن اسپری توسط این مامور پلیس وزش باد موجب تغییر مسیر اسپری فلفل و در نتیجه ایجاد مشکل برای ماموران پلیس شده است.

این اتفاق در مقابل مجلس پارلمان بلغارستان طی این هفته رخ داد. در ویدئوی منتشر شده که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده است گروهی از ماموران پلیس در حالی که مشغول شستن چشم‌های خود با آب هستند دیده می‌شوند.

بنا به گفته مقامات بلغارستان در این اعتراضات به هیچ فردی آسیب شدید وارد نشد. " جاسپر نوه"، یک آلمانی که در بلغارستان زندگی می‌کند و برای نخستین بار این ویدئوی داغ را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد در این باره گفت:: " بلغارستان کشوری بسیار آرام است و معترضان در این کشور به ندرت در حین تظاهرات متوسل به خشونت می‌شوند. همین حادثه ( کم تجربه بودن پلیس و پاشیدن اسپری به چشم خود) دلیلی بر ادعای من است.  "

گفتنی است؛ بنا به گزارش تلویزیون دولتی لهستان TVP Info معترضان تلاش کرده بودند تا خیابان منتهی به پارلمان این کشور را مسدود کنند. معترضان بلغاری خواهان برگزاری زودهنگام انتخابات پارلمان و همچنین احترام به دمکراسی در این کشور بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اشتباه عجیب ماموران پلیس بلغارستان حین برگزاری تظاهرات!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لهستان جذاب ترین ها پلیس اروپا بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رویترز به نقل از شاهدان نوشت، پلیس با معترضانی که تخم مرغ و بطری پرتاب می‌کردند، درگیر شد.

پلیس برای متفرق کردن معترضانی که مقابل پارلمان گرجستان تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور شلیک کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که پلیس از گلوله‌های پلاستیکی علیه معترضان استفاده کرد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و شماری از معترضان را بازداشت کرد. تاکنون آماری از تعداد بازداشتی‌ها منتشر نشده است.

این لایحه جنجالی، سال گذشته با نام «عامل نفوذ خارجی» پیشنهاد شده بود و بعدا به «شفافیت نفوذ خارجی» تغییر نام یافت. معترضان این لایحه را بازتابی از یک قانون مشابه روسی می‌دانند و در تظاهرات خود شعار می‌دادند: نه به قانون روسی.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، «عامل خارجی» یک اصلاح مربوط به اتحاد جماهیر شوروی سابق است و چنین افرادی خائن یا دشمن کشور شناخته می‌شوند.

اگر این لایحه در پارلمان گرجستان تصویب شود سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌هایی که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند، عامل یا عنصر خارجی شناخته می‌شوند.

معترضان می‌گویند که این لایحه تلاش گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند.

دیگر خبرها

  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند