Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مجموعه اقامت مسافران در ۲۹ اسفند سال ۹۷ را ۴ هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۸ هزار و ۵۰۶ نفر در این تاریخ از اماکن دیدنی زنجان بازدید کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر موزه مردم شناسی مردان نمکی با ۶۲۷ نفر نفر بیشترین امار بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به این که زنجان از ماه‌ها قبل برای استقبال از بهار و میزبانی از گردشگران نوروزی آماده شده است گفت: سفر محملی برای تجربه است و زنجان پهنه‌ی بسیار خوب جغرافیایی برای کسب تجربیات است.

وی افزود: توزیع مناسب جاذبه‌های تاریخی به عنوان مقاصد گردشگری در استان زنجان باعث شده است که همه ساله مسافران داخلی و خارجی زیادی به این نقطه از کشور سفر کنند.

رحمتی خاطر نشان کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در صدد است تا خاطره‌ای خوش در اذهان میهمانان نوروزی که به زنجان سفر می‌کنند ثبت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هتل‌ها، مهمانسرا‌ها، مهمانپذیر‌ها، مرکز اقامتگاه‌های فرهنگی و خانه‌های بوم گردی در استان آماده پذیرایی از گردشگران در این ایام هستند.

 

 

 

انتهای پیام /ک


زنجان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد