Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:46:27 GMT

ادای احترام واعظی به مقام شامخ شهدا در گیلان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۳۴۳

ادای احترام واعظی به مقام شامخ شهدا در گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی امروز( پنجشنبه ) با همراهی مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان در گلزار شهدا حضور یافت و در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گیلان گفت: ادای احترام به همه رفتگان بویژه خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانم .
رئیس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تحولات کشور همواره یادآور فداکاری ها و جانفشانی های شهیدان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است، برای همه ایرانیان سالی نیکو آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یاداوری سفر رئیس جمهوری و هیات دولت و جمعی از وزیران طی نیمه اسفند به گیلان تصریح کرد:با سفر رئیس جمهوری به استان گیلان ، پروژه های خوبی افتتاح شد که مهمترین آن راه آهن رشت- قزوین بود .
واعظی با اشاره به این که از تهران با قطار به رشت سفر کرده است افزود: استقبال بسیار خوبی از این قطار در همین مدت کوتاه شده و تحول خوبی بوجود آمده و این مهم موجب رونق گردشگری و اقتصادی گیلان می شود.
حضور در جمع سالمندان رشت از دیگر برنامه های محمود واعظی در رشت است.
نیمه اسفند ماه گذشته نیز دکتر واعظی با رئیس جمهوری برای افتتاح راه آهن رشت و تعدادی دیگر از پروژه های عمرانی و زیرساختی در گیلان حضور یافت.
گیلان هشت هزار شهید تقدیم ایران و آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است.
7296 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خانواده راه آهن رییس جمهوری شهدا و ایثارگران گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام چشم به دنیا گشود، وی در چند سال آخر زندگی پربار خویش ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در سن ۳۴ سالگی معاونت انرژی اتمی ایران را به عهده داشت.

شهید رضایی‌نژاد اول مردادماه سال ۱۳۹۰ در تهران در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهرستان آبدانان استان ایلام به خاک سپرده شود.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، و افتتاح پایانه مرزی مهران آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صداوسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 751880

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • آماده‌سازی قوانین احتیاطی در مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقام‌های دیوان کیفری لاهه
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است