Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:04:10 GMT

نرخ بیکاری انگلیس در پایین‌ترین سطح ۴۴ سال اخیر

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۴۵۳

نرخ بیکاری انگلیس در پایین‌ترین سطح ۴۴ سال اخیر

در سه ماهه منتهی به ژانویه ۲۰۱۹، نرخ بیکاری انگلیس به ۳.۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از تریدینگ اکونومیکس، این نرخ بیکاری که پایین‌ترین نرخ از سال ۱۹۷۵ محسوب می‌شود ۰.۱ درصد کمتر از نرخ ۴ درصدی است که قبلاً پیش‌بینی می‌شد. شمار بیکاران در این مدت با ۳۵ هزار نفر کاهش و شمار فرصت‌های شغلی ۲۲۲ هزار مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام مرکز آمار انگلیس در طی این مدت پرداخت‌ها ۳.۴ درصد افزایش یافته است و به بالاترین سطح خود در یک دهه اخیر رسیده است.

در حال حاضر حدود ۱.۳۴ میلیون بیکار در انگلیس وجود دارد که ۳۵ هزار نفر کمتر از رقم ثبت شده در اوت ۲۰۱۸، ۱۱۲ هزار نفر کمتر از مدت مشابه سال قبل است. هم چنین شمار کسانی که بر سر کار خود حاضر می‌شوند با ۲۲۲ هزار نفر افزایش در مقایسه با ماه اوت سال قبل ۴۷۳ هزار نفر افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۳۲.۷۱ میلیون نفر افزایش یافته است. این بزرگ‌ترین میزان اشتغال زایی سه ماهه از سال ۲۰۱۵ نیز محسوب می‌شود.

در این مدت نرخ اشتغال انگلیس به ۷۶.۱ درصد افزایش یافته است. از ۸.۵۵ میلیون انگلیسی که در بازار کار این کشور هیچ گونه فعالیتی ندارند، ۳.۲۹ میلیون نفر مرد و ۵.۲۶ میلیون نفر زن هستند. نرخ عدم فعالیت اقتصادی در شرایطی به ۲۰.۷ درصد رسیده است که پایین‌ترین نرخ از زمان ثبت این آمار در سال ۱۹۷۱ محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد