Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:48:16 GMT

راه ارتباطی حدود 20 روستای مانه و سملقان همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۶۶۹

راه ارتباطی حدود 20 روستای مانه و سملقان همچنان قطع است

محمودرضا معموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه ارتباطی روستا و آبادی های دهستان شیرین سو در این شهرستان به علت جاری شدن سیلاب، قطع است و برق برخی روستاها هم اکنون دچار مشکل شده است.
وی افزود: برق شمار زیادی از روستاها به علت جاری شدن سیلاب و خسارت به تاسیسات شرکت برق، قطع شده بود که با تلاش نیروهای آن شرکت، برق رسانی به برخی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: اکنون پنج روستا با مشکل قطعی برق روبه رو هستند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی و دغدغه اهالی این روستاها، قطع شدن راه ارتباطی است و البته مسئولان تلاش دارند تا در اسرع وقت و با فروکش کردن سیلاب، نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امدادرسانی و انتقال اقلام خشک غذایی و چادر به برخی از روستاها انجام شده است افزود: با توجه به سیلابی بودن رودخانه ها در مسیر راه ارتباطی، تردد تنها با ناوگان سنگین امکان پذیر است.
معموری تصریح کرد: با استفاده از توان ناوگان سنگین، اقلام امدادی به برخی از روستاها انجام شده اما، دسترسی به برخی از روستاها همچنان با مشکل رو به رو است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: ارتباط تلفنی برخی روستاها هم قطع و با مشکل رو به رو است البته برخی از اهالی روستاها با حضور در ارتفاعات، موفق به تماس شده اند اما به علت مشکل آنتن دهی، بویژه در روستاهای مرزی، تماس ها به سختی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، ورود یک سامانه بارشی به خراسان شمالی از یکشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار داده که این سامانه با بارش برف و باران بر این استان حکمفرما بود که سبب جاری شدن سیل و تحمیل خسارت های زیادی بود.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف و باران برق خراسان شمالی سیل فرماندار شهرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده