Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@17:55:21 GMT

۸ روستای آق قلا در محاصره سیلاب است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۹۸۷

امانگلدی ضمیر روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: هم اینک روستا‌های آق قلا از جمله سید لر، تازه آباد، میرزاعلی یلیقی، چن سولی، سلاق یلقی، مملو از آب است و ارتفاع آب در برخی از این روستا‌ها به بیش از یک متر رسیده است.
وی بیان کرد: اقدامات لازم برای تخلیه این روستا‌ها و اسکان اضطراری آسیب دیدگان در مساجد، تکایا و مدارس شهرستان انجام شده و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمیر ادامه داد: حجم بی سابقه سیلاب وارد شده به این مناطق، خارج از کنترل است و ماشین آلات سنگین مانند لودر و بولدرز قادر به فعالیت در این شرایط نیستند.
به گزارش ایرنا بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان بر جای گذاشت و جان ۲ کودک را در شهر‌های کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلمتر باران در گلستان بارید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک بارندگی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چهکندی اظهار کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف با لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی بیان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و با پنج هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

کد خبر 6100568

دیگر خبرها

  • شبکه‌های برق ۵۳۸ روستای خراسان جنوبی بهینه‌سازی شد
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری