Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@23:44:16 GMT

وقتی هیچ تیمی مهاجم آرژانتینی را نمی خواهد!

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۳۱۹

به گزارش پارس نیوز، 

شرایط هرگز بر وفق مراد ایگواین نیست و وی در ماه های اخیر در هر تیمی بازی کرده، نمایش چندان درخشانی نداشته است. بعد از ورود کریستیانو رونالدو به ترکیب یوونتوس، این تیم با میلان برای انتقال قرضی مهاجم 31 ساله به توافق رسید، اما ایگواین در میلان نیز روزهای خوبی نداشت و در نهایت با انتقال کریستوف پیاتک به جمع بازیکنان روسونری، او راهی چلسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگواین در حدود دو ماه بازی کردن برای چلسی تا به حال فقط موفق به زدن سه گل برای این تیم شده است و به نظر می رسد کادر فنی آبی های لندن تمایل چندانی به حفظ او نداشته و ایگواین باید طبق قرارداد دوباره به یوونتوس بازگردد.

 

البته بعید به نظر می رسد بیانکونری نیز علاقه ای به نگه داشتن ایگواین در رختکن داشته باشند و اخباری در مورد احتمال مهاجرت مهاجم باتجربه به آسیا و یکی از تیم های متمول چینی شنیده شده است اما به هر حال افت عجیب ایگواین در یک سال اخیر باعث شده او هیچ خواهانی در بین بزرگان اروپا نداشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی کریستیانو رونالدو چلسی لندن مهاجرت بازی چلسی کریستیانو رونالدو لندن مهاجرت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضائی سایر کشور‌ها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشور‌های دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند