Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا- رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: اولویت اصلی برنامه های اجرایی منطقه آزاد انزلی برای امسال ، افزایش ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی منطقه به منظور ارتقای توان صادراتی و اشتغالزایی و به تبع آن رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مسرور در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن سال نو اظهار داشت: استمرار تحقق اقتصاد مقاومتی بر محور رونق تولید و ایجاد اشتغال در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: با توجه به اینکه رونق تولید به عنوان راهبرد اصلی کشور از سوی رهبری تعیین شده، اولویت اصلی برنامه های اجرایی سازمان منطقه آزاد انزلی بر افزایش ظرفیت ها و توانمندیهای تولیدی منطقه به منظور ارتقای توان صادراتی و اشتغالزایی بیشتر است.
مسرور یادآور شد: در سال های اخیر تمام برنامه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد انزلی بر محور رونق فضای کسب و کار، رشد شاخص های اقتصادی، و توسعه و تکمیل زیرساخت ها به منظور افزایش توان صادراتی واحدهای تولیدی فعال و افزایش حضور سرمایه گذاران در سطح منطقه اجرا شده است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد: تکمیل تمامی زیرساخت های موجود به ویژه بهره برداری از مجتمع بندری کاسپین، ترانزیت کالا در مسیر کریدور جدید چین،قزاقستان، ایران و فعال سازی کریدور شمال ،جنوب و همچنین افتتاح صدها طرح تولیدی و زیرساختی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طول سال گذشته ، توسعه مبادلات تجاری و تعاملات بین المللی و فعالیت الگویی فرهنگی، توانمندسازی جوامع محلی و رشد زیرساخت های گردشگری از مهمترین اقدامات سازمان بود.
وی تاکید کرد: افزایش حضور شرکت های فناور، نوآور، و دانش بنیان در راستای حمایت از تولیدات داخلی به ویژه تولید دانش به عنوان پشتوانه ای برای اجرای موفق گام دوم انقلاب ، تجربه موفق سازمان منطقه آزاد انزلی در فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در طول سه سال گذشته بود.
مسرور تصریح کرد: تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به فعالان اقتصادی و رونق فضای تولید در جهت افزایش صادرات و تحقق ماموریت های مناطق آزاد ، وظیفه اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی در جهاد اقتصادی است و برای عبور موفقیت آمیز از این تنگنا، با بهره گیری از تمامی مزایا، معافیت ها و ظرفیت های سازمانی و دیگر نهادهای دولتی استان و کشور، سیاست های حمایتی و تشویقی از تولید و صادر کنندگان افزایش داده می شود.
منطقه آزادانزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است.
7471 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد افزايش اشتغال مديرعامل منطقه آزاد انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد