Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@20:58:32 GMT

بازدید از سد‌های کشور در ایام نوروز آزاد است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۵۶۰

بازدید از سد‌های کشور در ایام نوروز آزاد است

خبرگزاری میزان- شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد:امکان بازدید از تاسیسات تامین آب در ایام نوروز برای علاقه‌مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز بازدید از سد‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی در استان‌های مختلف کشور برای همه مردم آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید‌ها هموطنان با توانمندی مهندسان ایرانی در ساخت سد‌های بزرگ و تلاش‌هایی که‌از سوی مسئولان آب کشور برای تأمین این مایه حیات به‌عمل می‌آید، راهکار‌های استفاده بهینه از آب و همچنین عملکرد اعجاب‌آور این سازه‌ها در کنترل و مهار سیلاب‌های اخیر آشنا می‌شوند.

بر اساس آمار سال گذشته بیشترین استقبال از سد‌های «مارون»، «دز»، «کرخه»، «شهیدعباسپور» و «مسجدسلیمان» در استان خوزستان، سد «رئیسعلی‌دلواری» در استان بوشهر، سد‌های «شهرچای» و «حسنلو» در استان آذربایجان غربی، سد «زاینده‌رود» در استان اصفهان و سد «دامغان» در استان سمنان بوده است که امسال نیز همچون سالیان گذشته این استان‌ها پذیرای حضور مسافران نوروزی هستند.

در اطلاعیه شرکت مدیریت منابع آب ایران به هموطنان توصیه شده است، به‌دلیل وضعیت ناپایدار جوی در فصل بهار ازاتراق در اطراف رودخانه‌های کشور به‌ویژه رودخانه‌های منتهی به سد‌ها و اطراف دریاچه سد‌ها خودداری کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایام نوروز بازدید سد منابع آب رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دوره مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشورمان در بخش بانوان و آقایان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده از سراسر کشور، به مدت ۲ روز در بوستان سئول آکادمی دارت تهران برگزار شد و با هماهنگی‌های انجام شده نخستین بار مسابقات آزاد دارت کارگران کشور به صورت زنده و مجازی روی سایت فدراسیون جهانی و سازمان حرفه‌ای دارت جهان به نمایش درآمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز